saol sweetdreams. nuke değil sadce phpbb kullanıyorum.. repair yapıyorum zaten ama bi düzelme olmuyo.. sonra kendi kendine düzeliyo.. bide bu son yazdığım uyarıyı site düzgün çalışırkende phpmyadminde görüyorum. bende anlayamadım