• 19-09-2009, 21:47:39
    #1
    Üyeliği durduruldu
    asp de yeniyim. hazır bir arkadaslık script indirdim. yalnız exp. da goruntusunu goremıyorum. yani publish yapamıyorum. butun sayfaları front page de acıp da mı yapıyorum. :S yardımcı olabılırmısınız tesekkurler herkese kolay gelsın
  • 19-09-2009, 21:50:23
    #2
    Pcne "IIS" Kurman Gerekli pcde scripti çalıştırman için
  • 19-09-2009, 22:21:44
    #3
    Üyeliği durduruldu
    IIS yi kurdum. C de Inetpub olusturdu. onun ıcerisine http://localhost/site seklınde bır klasor acıp scripti icerisine mi atıcam :S
  • 19-09-2009, 22:24:09
    #4
    hayır wwwroot < içine site adında bir klasör aç script dosyalarını oranın içine at http://localhost/site < yaz çalışır
  • 19-09-2009, 22:29:39
    #5
    flashback adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    IIS yi kurdum. C de Inetpub olusturdu. onun ıcerisine http://localhost/site seklınde bır klasor acıp scripti icerisine mi atıcam :S
    inetpub/wwwroot içerisine dosyalarının olduğu klasörü at.
    Sonra klasöre sağ tıkla güvenlik ayarları şu şekilde olsun tümüne tam yetki ver.

    Daha sonra localhost/site linkinden siteye girip görebilirsin.

    edit:

    birde denetim masasından yönetimsel araçlara ordanda iis 'e girip aşağıdaki resimde anlatmaya çalıştığım ayarı yapman lazım büyük ihtimal localhostta parola soracaktır bu ayarı yapmazsan

  • 19-09-2009, 22:30:34
    #6
    Üyeliği durduruldu
    eyv. HayroLa cok saolasın
  • 19-09-2009, 22:36:31
    #7
    flashback adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eyv. HayroLa cok saolasın
    Yardımcı olabildeysim ne mutlu bana iyi çalışmalar
  • 19-09-2009, 22:40:31
    #8
    Üyeliği durduruldu
    TaGo dedıgını yapıyorum yalnız bende sadece su fotodakı gıbı cıkıyor :S[IMG]C:\Documents and Settings\onur\Desktop\site.JPG[/IMG]
  • 20-09-2009, 19:13:18
    #9
    Üyeliği durduruldu
    eyv. TaGo saoslın sende. yalnız bır sorun daha var siteyi gorebılıyorum. yalnız verdıklerı kullanıcı adı ve sıfreyı kullandıgımda profili acamıyorum. :S sanırım cok soru sorcam gıbı boyle gıderse acaba hazır script uzerınden asp anlatan bir sey var mı ? yardımcı olabılırmısınız arkadaslar. herkese thanks...