hazır scripti duzenleme
11
●1.215
- 19-09-2009, 22:21:44Üyeliği durdurulduIIS yi kurdum. C de Inetpub olusturdu. onun ıcerisine http://localhost/site seklınde bır klasor acıp scripti icerisine mi atıcam :S
- 19-09-2009, 22:24:09hayır wwwroot < içine site adında bir klasör aç script dosyalarını oranın içine at http://localhost/site < yaz çalışır
- 19-09-2009, 22:29:39inetpub/wwwroot içerisine dosyalarının olduğu klasörü at.flashback adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonra klasöre sağ tıkla güvenlik ayarları şu şekilde olsun tümüne tam yetki ver.

Daha sonra localhost/site linkinden siteye girip görebilirsin.
edit:
birde denetim masasından yönetimsel araçlara ordanda iis 'e girip aşağıdaki resimde anlatmaya çalıştığım ayarı yapman lazım büyük ihtimal localhostta parola soracaktır bu ayarı yapmazsan
- 19-09-2009, 22:36:31Yardımcı olabildeysim ne mutlu bana iyi çalışmalarflashback adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-09-2009, 19:13:18Üyeliği durduruldueyv. TaGo saoslın sende. yalnız bır sorun daha var siteyi gorebılıyorum. yalnız verdıklerı kullanıcı adı ve sıfreyı kullandıgımda profili acamıyorum. :S sanırım cok soru sorcam gıbı boyle gıderse
acaba hazır script uzerınden asp anlatan bir sey var mı ? yardımcı olabılırmısınız arkadaslar. herkese thanks...

acaba hazır script uzerınden asp anlatan bir sey var mı ? yardımcı olabılırmısınız arkadaslar. herkese thanks...