asp de yeniyim. hazır bir arkadaslık script indirdim. yalnız exp. da goruntusunu goremıyorum. yani publish yapamıyorum. butun sayfaları front page de acıp da mı yapıyorum. :S yardımcı olabılırmısınız tesekkurler herkese kolay gelsın