IIS yi kurdum. C de Inetpub olusturdu. onun ıcerisine
http://localhost/site seklınde bır klasor acıp scripti icerisine mi atıcam :S
inetpub/wwwroot içerisine dosyalarının olduğu klasörü at.
Sonra klasöre sağ tıkla güvenlik ayarları şu şekilde olsun tümüne tam yetki ver.

Daha sonra localhost/site linkinden siteye girip görebilirsin.
edit:
birde denetim masasından yönetimsel araçlara ordanda iis 'e girip aşağıdaki resimde anlatmaya çalıştığım ayarı yapman lazım büyük ihtimal localhostta parola soracaktır bu ayarı yapmazsan