eyv. TaGo saoslın sende. yalnız bır sorun daha var siteyi gorebılıyorum. yalnız verdıklerı kullanıcı adı ve sıfreyı kullandıgımda profili acamıyorum. :S sanırım cok soru sorcam gıbı boyle gıderse

acaba hazır script uzerınden asp anlatan bir sey var mı ? yardımcı olabılırmısınız arkadaslar. herkese thanks...