• 10-04-2007, 14:04:16
    #10
    boş bir tane not defterini configuration.php olarak kaydedip ftp den ana dizine atınız, kurulumu yeninden başlatınız. kodları kendisi içine atacaktır.
    bu arada kurulumda aldığını hatalar var mı?
    veya admin paneli şuanda çalışıyorsa sistem bilgisini buraya yapıştırabilir misiniz?


    ayrıca çerezler açık olmak zorunda problemi için
    /components/com_poll/poll.php 'de şunu bulun:


    Alıntı
    $sessioncookie = mosGetParam( $_REQUEST, $sessionCookieName, '' );
    şöyle değiştirin:
    Alıntı
    $sessioncookie = mosGetParam( $_REQUEST, 'sessioncookie', '1' );
  • 10-04-2007, 14:52:06
    #11
    furkan doğrudur ancak configuration.php yi install scripti görürse burada joomla kurulu zanneder ve kurulum başlamaz, zaten bu dosya olmasa da oturum kayıt yolu yazılamaz olması durumları hariç zaten bu dosya otomatik dediğin gibi oluşur ama elle bunu oluşturmak sıfır kurulum için önerilmez
  • 10-04-2007, 14:57:17
    #12
    ben dediğim şekilde bir çok kez kurulum yaptım, bir problem çıkmadı. yeter ki configuration.php dosyası kurulumdan önce boş olsun. ayrıca ne hikmettir bende kurulumun sonunda hiç configuration.php dosyası oluşmadı, sadece kodları verdi. bende yine kodları alıp boş not defterine kaydettim ismini configuration.php olarak attım. yani scriptin kurulu zannetmesi için configuration.php dosyasının dolu olması gerekir. oysa başta boş atarsak dosyayı kurulum başarılı olur.
  • 10-04-2007, 22:41:40
    #13
    CoMMaNDoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar bu arada benim imzmdaki siteme mysql.php ben oluşturmadım ondan dolayı bilmiyorum pek oluşturmasını başka scriptler denedim subdomain açıp onlardada aynı tür 2-3-4 satır yazılar yazıyordu genelde mysqL la ilgili sorulardı galiba buda öyle bişey ama nasıL mysqL.php yaratabileceğim bilmiyorum off
    burayı yeni farkettim özür dilerim.
    https://www.r10.net/database/10266-ve...l-yukleme.html
    bu linkte güzel anlatılmış.