arkadaşlar bu arada benim imzmdaki siteme mysql.php ben oluşturmadım ondan dolayı bilmiyorum pek oluşturmasını başka scriptler denedim subdomain açıp onlardada aynı tür 2-3-4 satır yazılar yazıyordu genelde mysqL la ilgili sorulardı galiba buda öyle bişey ama nasıL mysqL.php yaratabileceğim bilmiyorum

off
burayı yeni farkettim özür dilerim.
https://www.r10.net/database/10266-ve...l-yukleme.html
bu linkte güzel anlatılmış.