furkan doğrudur ancak configuration.php yi install scripti görürse burada joomla kurulu zanneder ve kurulum başlamaz, zaten bu dosya olmasa da oturum kayıt yolu yazılamaz olması durumları hariç zaten bu dosya otomatik dediğin gibi oluşur ama elle bunu oluşturmak sıfır kurulum için önerilmez