ben dediğim şekilde bir çok kez kurulum yaptım, bir problem çıkmadı. yeter ki configuration.php dosyası kurulumdan önce boş olsun. ayrıca ne hikmettir bende kurulumun sonunda hiç configuration.php dosyası oluşmadı, sadece kodları verdi. bende yine kodları alıp boş not defterine kaydettim ismini configuration.php olarak attım. yani scriptin kurulu zannetmesi için configuration.php dosyasının dolu olması gerekir. oysa başta boş atarsak dosyayı kurulum başarılı olur.