• 29-08-2009, 23:40:11
    #1
    arkadaslar windows vista kullanıyrum
    wampserver kurdum içersinde apache var
    çalıştırmama rağmen asp dosyalarını göremiyorum yani çalıştırdığımda sadece kodları görünmekte...

    bunu nasıl halledebilirim
    asp scirptleri kurup kendimce düzenlemek istiyorum ama başaramaadım yardımcı olabilirmisiniz
  • 30-08-2009, 01:52:59
    #2
    apache server asp calistirmaz diye biliyorum. windows xp cd sinden iis6 var onu kurdugun zaman asp calistirabiliyorsun. vistada var mi tam emin degilim.varsada iis7 vardir herhalde.
  • 31-08-2009, 01:27:17
    #3
    Üyeliği durduruldu
    IIS kurulumunu yapmalısınız, Home Basic hariç diğer sürümlerde kullanılabilir.wamp php içindir.
  • 31-08-2009, 10:52:38
    #4
    wamp serverda asp_tags diye bişey görmüştüm. fakat hiç denemedim. bu özellik bildiğim kadarıyla default olarak pasif geliyor. bunu aktif yapmak için, saat yanındaki wamp simgesine tıklayıp açılan menüden PHP > PHP Ayarları şeklinde takip ederek açılan menüdeki asp_tags kısmını aktif edip wamp ı yeniden başlattıktan sonra deneyebilrsiniz. ama dediğim gibi hiç denemedim sadece gördüm ayarları kurcalarken (:
  • 31-08-2009, 10:55:34
    #5
    asp_tags asp çalıştırmaya yaramaz, sadece <? yerine <% kullanabilirsiniz bunu sağlar.
  • 31-08-2009, 10:57:47
    #6
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    asp_tags asp çalıştırmaya yaramaz, sadece <? yerine <% kullanabilirsiniz bunu sağlar.
    benden uzak olsun asp zaten (: ama görmüştüm bunu paylaştım