arkadaslar windows vista kullanıyrum
wampserver kurdum içersinde apache var
çalıştırmama rağmen asp dosyalarını göremiyorum yani çalıştırdığımda sadece kodları görünmekte...
bunu nasıl halledebilirim
asp scirptleri kurup kendimce düzenlemek istiyorum ama başaramaadım yardımcı olabilirmisiniz
apache ile ilgili bakarmısını
5
●495
- 29-08-2009, 23:40:11
- 31-08-2009, 10:52:38wamp serverda asp_tags diye bişey görmüştüm. fakat hiç denemedim. bu özellik bildiğim kadarıyla default olarak pasif geliyor. bunu aktif yapmak için, saat yanındaki wamp simgesine tıklayıp açılan menüden PHP > PHP Ayarları şeklinde takip ederek açılan menüdeki asp_tags kısmını aktif edip wamp ı yeniden başlattıktan sonra deneyebilrsiniz. ama dediğim gibi hiç denemedim sadece gördüm ayarları kurcalarken (:
- 31-08-2009, 10:57:47benden uzak olsun asp zaten (: ama görmüştüm bunu paylaştımHaymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle