arkadaslar windows vista kullanıyrum
wampserver kurdum içersinde apache var
çalıştırmama rağmen asp dosyalarını göremiyorum yani çalıştırdığımda sadece kodları görünmekte...

bunu nasıl halledebilirim
asp scirptleri kurup kendimce düzenlemek istiyorum ama başaramaadım yardımcı olabilirmisiniz