Konu
apache ile ilgili bakarmısını
31-08-2009, 01:27:17
#3
ShekerChi
Üyeliği durduruldu
IIS kurulumunu yapmalısınız, Home Basic hariç diğer sürümlerde kullanılabilir.wamp php içindir.