wamp serverda asp_tags diye bişey görmüştüm. fakat hiç denemedim. bu özellik bildiğim kadarıyla default olarak pasif geliyor. bunu aktif yapmak için, saat yanındaki wamp simgesine tıklayıp açılan menüden PHP > PHP Ayarları şeklinde takip ederek açılan menüdeki asp_tags kısmını aktif edip wamp ı yeniden başlattıktan sonra deneyebilrsiniz. ama dediğim gibi hiç denemedim sadece gördüm ayarları kurcalarken (: