• 16-05-2023, 10:21:03
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Emircim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne anlatıyon be abla be abi
    Konuyu okuyun.
  • 16-05-2023, 10:52:32
    #11
    Mybb iyidir profesyonel olarak kullananlar bilir , ayrıca açık kaynak bir yazılımdır topluluk tarafından geliştirilir ücretsiz bu kadar yapılmış bence iyide olmuş çok şeyy etmemek gerek
  • 16-05-2023, 10:53:53
    #12
    OasisDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mybb iyidir profesyonel olarak kullananlar bilir , ayrıca açık kaynak bir yazılımdır topluluk tarafından geliştirilir ücretsiz bu kadar yapılmış bence iyide olmuş çok şeyy etmemek gerek
    İnsan yine de üzülüyor hocam, geldiği konumu gördükçe.
  • 16-05-2023, 14:18:43
    #13
    Bilgi sahibi kişiler için gayet güzel bir sistem ama herkes için güncellemeler kesinlikle gerekiyor.
  • 16-05-2023, 14:57:05
    #14
    Software Developer
    Merhaba,
    Evet MyBB oldukça eski ve yıllardır yeni sürüm gelmedi. Ancak çuvaldızı birazda kendimize batırmamız gerekiyor.

    Öncelikle gram gelişme yok demek haksızlık olur. GitHub üzerinde 1.9 çatalına bakarsanız aktif olarak geliştirmesine devam ettiğini görebilirsiniz. Sadece biraz yavaş çünkü oldukça küçük hatta neredeyse tek kişilik bir ekip çalışıyor, o da dvz.
    "MyBB benim olsaydı" demenize de gerek yok çünkü MyBB herkesin. Gereken katkıyı yapıp PR atabilirsiniz. Onaylanırsa katkınız yeni sürümlerde devam eder.

    Ve son olarak forumların eski kıymetinin olmadığını da anlamamız gerekiyor. Ücretsiz sistemlere verilen değer ortada.. Gönüllü çalışan insanlara fırça atmak anlamsız oluyor.

    Edit :// Kodlama bilginiziz olmadığı belli zaten, öyle yapardım böyle yapardım demenizden. Çünkü söylenmek gerçekten rahat.
  • 16-05-2023, 16:44:09
    #15
    Draco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Evet MyBB oldukça eski ve yıllardır yeni sürüm gelmedi. Ancak çuvaldızı birazda kendimize batırmamız gerekiyor.

    Öncelikle gram gelişme yok demek haksızlık olur. GitHub üzerinde 1.9 çatalına bakarsanız aktif olarak geliştirmesine devam ettiğini görebilirsiniz. Sadece biraz yavaş çünkü oldukça küçük hatta neredeyse tek kişilik bir ekip çalışıyor, o da dvz.
    "MyBB benim olsaydı" demenize de gerek yok çünkü MyBB herkesin. Gereken katkıyı yapıp PR atabilirsiniz. Onaylanırsa katkınız yeni sürümlerde devam eder.

    Ve son olarak forumların eski kıymetinin olmadığını da anlamamız gerekiyor. Ücretsiz sistemlere verilen değer ortada.. Gönüllü çalışan insanlara fırça atmak anlamsız oluyor.

    Edit :// Kodlama bilginiziz olmadığı belli zaten, öyle yapardım böyle yapardım demenizden. Çünkü söylenmek gerçekten rahat.
    Bizimle adresi paylaşabilir misiniz? Cidden incelemek istiyorum. Haklısınız bu arada.
  • 16-05-2023, 16:56:03
    #16
    Tamamen açık kaynak olarak geliştirilen bir sisteme böyle bir eleştiri getirmek yanlış açıkçası. Bu projede yer alan kişiler muhtemelen kendi işlerinden arta kalan vakitlerinde isterlerse geliştirmeyi sürdürüyorlar. Geliştirme olan açık kaynak kodlu forum sistemleri mevcut aslında. İsterseniz onları inceleyebilirsiniz. Bknz. Flarum
  • 16-05-2023, 17:26:28
    #17
    fubur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgi sahibi kişiler için gayet güzel bir sistem ama herkes için güncellemeler kesinlikle gerekiyor.
    Bende seninle hemfikirim.

    FrknYLMZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamen açık kaynak olarak geliştirilen bir sisteme böyle bir eleştiri getirmek yanlış açıkçası. Bu projede yer alan kişiler muhtemelen kendi işlerinden arta kalan vakitlerinde isterlerse geliştirmeyi sürdürüyorlar. Geliştirme olan açık kaynak kodlu forum sistemleri mevcut aslında. İsterseniz onları inceleyebilirsiniz. Bknz. Flarum
    Onu kurmak için Composer gerekiyor. Onu bir şekilde onsuz kurdun ama eklenti/tema için kesinlikle Composer şart.
  • 16-05-2023, 20:36:58
    #18
    Software Developer
    agg1401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizimle adresi paylaşabilir misiniz? Cidden incelemek istiyorum. Haklısınız bu arada.
    Tabii.

    MyBB Resmi Repo: https://github.com/mybb/mybb
    Varsayılan olarak "feature" branchi ile devam ediyor. Eğer 1.9 branchine geçerseniz geliştirmeleri görebilir hatta 1.9 sürümünü kendiniz test edebilirsiniz.

    Tasarımcı laird tarafından gelitirilen tema sistemi (2022 aralık ayında sonlandırıldı, dahil edildi diye biliyorum ama)

    https://github.com/lairdshaw/mybb/tr...9-theme-system