Merhaba,
Evet MyBB oldukça eski ve yıllardır yeni sürüm gelmedi. Ancak çuvaldızı birazda kendimize batırmamız gerekiyor.
Öncelikle gram gelişme yok demek haksızlık olur. GitHub üzerinde 1.9 çatalına bakarsanız aktif olarak geliştirmesine devam ettiğini görebilirsiniz. Sadece biraz yavaş çünkü oldukça küçük hatta neredeyse tek kişilik bir ekip çalışıyor, o da dvz.
"MyBB benim olsaydı" demenize de gerek yok çünkü MyBB herkesin. Gereken katkıyı yapıp PR atabilirsiniz. Onaylanırsa katkınız yeni sürümlerde devam eder.
Ve son olarak forumların eski kıymetinin olmadığını da anlamamız gerekiyor. Ücretsiz sistemlere verilen değer ortada.. Gönüllü çalışan insanlara fırça atmak anlamsız oluyor.
Edit :// Kodlama bilginiziz olmadığı belli zaten, öyle yapardım böyle yapardım demenizden. Çünkü söylenmek gerçekten rahat.
Bizimle adresi paylaşabilir misiniz? Cidden incelemek istiyorum. Haklısınız bu arada.