Bilgi sahibi kişiler için gayet güzel bir sistem ama herkes için güncellemeler kesinlikle gerekiyor.
Bende seninle hemfikirim.
Tamamen açık kaynak olarak geliştirilen bir sisteme böyle bir eleştiri getirmek yanlış açıkçası. Bu projede yer alan kişiler muhtemelen kendi işlerinden arta kalan vakitlerinde isterlerse geliştirmeyi sürdürüyorlar. Geliştirme olan açık kaynak kodlu forum sistemleri mevcut aslında. İsterseniz onları inceleyebilirsiniz. Bknz. Flarum
Onu kurmak için Composer gerekiyor. Onu bir şekilde onsuz kurdun ama eklenti/tema için kesinlikle Composer şart.