phpbb de davetıye sıstemı varmı ?
8
●887
- 02-02-2007, 17:09:23Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Genelde her daım vbulletın kullandım birazda mybb ama phpbb kurmka ıstıyorum elimde olan bir domaıne sadece davetıye ıle uye almka ıstıyorum phpbb de boyle bır eklentı olduğunu okumuştum bıraz araştırdım açıklayıcı bır kaynak bulamadım malesef konu hakkına bılgısı olan varmı ? + phpbb de seo yanı php lerı html yapmak için free bir eklentısı varmı ?
- 14-04-2007, 03:11:29admin panelden davetiye isteği olayını açarsan ziyaretçiler kaydolamaz.
- 14-04-2007, 08:47:56Üyeliği durdurulduSeo için ise,
phpBB SEO keyword URLs
Kur derim en iyisidir süperdir.