Konu
phpbb de davetıye sıstemı varmı ?
03-02-2007, 21:17:40
#6
jackal
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ben bu sıstemı kurdumancaknormal sıteyı zıyaret edenlerde uye olabılıyor sanırım bu eklentıde bunu değiştirebılme ımkanımz varmıdır ?