Konu
phpbb de davetıye sıstemı varmı ?
02-02-2007, 23:38:34
#4
jackal
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
hangı versıona uyuyor acaba butun phpbb forumlarına uyarmı ?