Konu
phpbb de davetıye sıstemı varmı ?
02-02-2007, 17:14:09
#2
_Kaos_
phpbb forum hiç kullanmadım ama üye olduğum bir forum bunu kullnıyor yani davetiye sistemini yani bildiğim kadarıyla olması lazım davetiye sistemi..