• 30-03-2009, 22:39:29
    #1
    Siteyi yeni bir yere taşıdık ancak böyle bir hata çıkmaya başladı:

    Alıntı
    Parse error: syntax error, unexpected '-', expecting '}' in /home/gtaturk1/domains/site.com/public_html/forum/global.php(251) : eval()'d code on line 1

    Parse error: syntax error, unexpected '-', expecting '}' in /home/gtaturk1/domains/site.com/public_html/forum/global.php(258) : eval()'d code on line 1

    Parse error: syntax error, unexpected '-', expecting '}' in /home/gtaturk1/domains/site.com/public_html/forum/global.php(340) : eval()'d code on line 1

    Parse error: syntax error, unexpected '-', expecting '}' in /home/gtaturk1/domains/site.com/public_html/forum/index.php(31) : eval()'d code on line 1
    global.php ve index.php nin orijinallerini attım ama yine de düzelmedi
  • 31-03-2009, 13:05:02
    #2
    yok mu arkadaşlar şunun çözümünü bilen
    bir haftadır bu yüzden kapalı tutuyorum siteyi :/
  • 31-03-2009, 13:34:51
    #3
    yedeği birde localde kurmayı deneyin isterseniz. Birde serverin php sürümü nedir?
  • 31-03-2009, 14:59:29
    #4
    PHP sürümü 5 değilse MyBB 1.4 ü stabil olarak çalıştırmakta zorlanabilirsiniz.
  • 31-03-2009, 15:04:22
    #5
    php sürümü 5.2.8 miş. ayrıca mybb 1.4 değil 1.2 kullanıyorum.
  • 31-03-2009, 15:25:24
    #6
    O zman php sürümünde sorun yok. Localde siteyi kurup mybb 1.4 e güncellemeye çalışın, eğer güncellemede bir problem olmazsa aynısını domain üzerindende yapın. yada global.php ve index.php 'nin doğru sürümlerden alıp attığınıza emin misiniz?
  • 31-03-2009, 15:29:44
    #7
    global ile index php nin orijinal yani kurulum için indirdiğim dosyada bulunanları attım.

    ayrıca 1.4 e geçmek istemiyorum. eklentilerim,tema vs uğraşamam. 1.2 ile devam etmek istiyorum.

    akşam local de kurmayı denicem yedeği.
  • 31-03-2009, 18:11:11
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eğer sunucu değiştikten sonra bu tarz hatalar ile karşılaşıyorsanız sorun sizin siteniz ile ilgili değildir. Yani sunucuda apache ile ilgili eklentilerden kaynaklanan sizin sitenizde bu eklenti olmadan çalışmayan birşeyler olabilir. Yani demek oluyorki sorun eklentilerden veya temanıza eklemiş oluğunuz kodlardan kaynaklanıyor. Eklentileri deneme yanılma yolu ile deaktif edip deneyin eğer düzelmezse, index.php'yi buraya ekleyin.

    Ayrıca sorun çeviri paketindende kaynaklanabilir.

    Umarım çözülür , iyi çalışmalar.
  • 31-03-2009, 18:42:14
    #9
    bütün eklentileri tek tek kapatıp denedim ama aynı sorun devam etti. eklenti bazlı bir sorun değil sanırım.

    ayrıca
    Alıntı
    header_welcomeblock_member
    header_welcomeblock_member_admin
    ve header
    şablonlarını orijinale çevirdim yine olmadı.

    hata veren satırlar:
    Alıntı
    Global.php'de:
    251. satır: eval("\$admincplink = \"".$templates->get("header_welcomeblock_member_admin")."\";");

    258. satır: eval("\$welcomeblock = \"".$templates->get("header_welcomeblock_member")."\";");

    340. satır: eval("\$header = \"".$templates->get("header")."\";");

    index.php'de:

    31. satır: eval("\$logoutlink = \"".$templates->get("index_logoutlink")."\";");
    site 1 haftadan fazladır kapalı, ne yapacağımı şaşırdım