global ile index php nin orijinal yani kurulum için indirdiğim dosyada bulunanları attım.

ayrıca 1.4 e geçmek istemiyorum. eklentilerim,tema vs uğraşamam. 1.2 ile devam etmek istiyorum.

akşam local de kurmayı denicem yedeği.