• 06-02-2009, 12:23:08
    #1
    Arkadaşlar smf sisteme nasıl konu açılır. Editörlük işine gireceğim de öğrenmek istiyorum. Panelden mi konuları açıyoruz yoksa üye olup konu aç gibi mi ? Teşekkürler
  • 06-02-2009, 14:46:41
    #2
    Üyeliği durduruldu
    huseyin16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar smf sisteme nasıl konu açılır. Editörlük işine gireceğim de öğrenmek istiyorum. Panelden mi konuları açıyoruz yoksa üye olup konu aç gibi mi ? Teşekkürler

    Üye olup istediğin bölüme giriyorsun orada konu aç butonu var tıklaman yeterli.
  • 07-02-2009, 15:19:56
    #3
    vBulletinden bi farkı yok. bildiğin forum sistemi işte. Bölüme giriyorsun. Yeni Konu butonuna tıklayıp konunu açıyorsun
  • 07-02-2009, 19:31:48
    #4
    admin panelinden mi ??

    post işlerindekilerde bu sistemi mi kullanıyor
  • 08-02-2009, 13:28:43
    #5
    Yahu admin paneli ile ne alakası var? Sen r10 a konu açarken admin panelini mi kullanıyorsun? hangi forum sisteminde admin panelinden konu açılıyor yahu? Konu açmayı bilmiyorsan post işine girme hiç. Git bildiğin işleri yap, daha iyi..