Arkadaşlar smf sisteme nasıl konu açılır. Editörlük işine gireceğim de öğrenmek istiyorum. Panelden mi konuları açıyoruz yoksa üye olup konu aç gibi mi ? Teşekkürler
Arkadaşlar smf sisteme nasıl konu açılır. Editörlük işine gireceğim de öğrenmek istiyorum. Panelden mi konuları açıyoruz yoksa üye olup konu aç gibi mi ? Teşekkürler
Üye olup istediğin bölüme giriyorsun orada konu aç butonu var tıklaman yeterli.
Yahu admin paneli ile ne alakası var? Sen r10 a konu açarken admin panelini mi kullanıyorsun? hangi forum sisteminde admin panelinden konu açılıyor yahu? Konu açmayı bilmiyorsan post işine girme hiç. Git bildiğin işleri yap, daha iyi..