Konu
SMF Konu Açma
07-02-2009, 15:19:56
#3
fatihemre
vBulletinden bi farkı yok. bildiğin forum sistemi işte. Bölüme giriyorsun. Yeni Konu butonuna tıklayıp konunu açıyorsun