Konu
SMF Konu Açma
08-02-2009, 13:28:43
#5
fatihemre
Yahu admin paneli ile ne alakası var? Sen r10 a konu açarken admin panelini mi kullanıyorsun? hangi forum sisteminde admin panelinden konu açılıyor yahu? Konu açmayı bilmiyorsan post işine girme hiç. Git bildiğin işleri yap, daha iyi..