Konu
SMF Konu Açma
06-02-2009, 14:46:41
#2
webreTRy
Üyeliği durduruldu
huseyin16 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arkadaşlar smf sisteme nasıl konu açılır. Editörlük işine gireceğim de öğrenmek istiyorum. Panelden mi konuları açıyoruz yoksa üye olup konu aç gibi mi ? Teşekkürler
Üye olup istediğin bölüme giriyorsun orada
konu aç
butonu var tıklaman yeterli.