huseyin16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar smf sisteme nasıl konu açılır. Editörlük işine gireceğim de öğrenmek istiyorum. Panelden mi konuları açıyoruz yoksa üye olup konu aç gibi mi ? Teşekkürler

Üye olup istediğin bölüme giriyorsun orada konu aç butonu var tıklaman yeterli.