• 15-02-2022, 02:23:22
    #10
    MYBB hiç sevmediğim bir script. Temaya gelecek olursak aşırı parlak göz yoruyor. Site zaten boş. Hayırlı olsun.
  • 15-02-2022, 02:31:20
    #11
    Gayet başarılı üye oldum moderatör yetkisi verirmisiniz
  • 15-02-2022, 02:40:10
    #12
    benim de aynı temadan var aynı sistem üzerine feyz versin diye ben de paylaşayım
    www.telefonforum.com
  • 15-02-2022, 02:54:14
    #13
    noy
    Üyeliği durduruldu
    ugrboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MYBB hiç sevmediğim bir script. Temaya gelecek olursak aşırı parlak göz yoruyor. Site zaten boş. Hayırlı olsun.
    Mybb profesyonel yazılımlardan hocam deme öyle. Site boş evet çünkü 1 günlük, geliştirme yapacağız
  • 15-02-2022, 09:45:44
    #14
    tab2yunus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye böyle düşünüyorsunuz? Sizin dediğiniz falanca adam 60 yaşında öldü, zaten ölecekti. 60 yaşına kadar boşa yaşadı demek gibi bir şey oluyor. Birkaç büyük webmaster forumu var diye yeni projeler üretilmeyecek mi?

    @noy; hocam sen bildiğin yoldan devam et. Olumsuz yorumlara takılma. Projende başarılar diliyorum
    Sana bu sektörde bunun gibi açılan 20 forum listeleyebilirim.Çoğu binlerce lira reklam ile devam etmeye çalıştı yapamadı.

    Tutmayan bir şey tutmuyor.Bu tür forumların tutması için çok büyük bir ekip lazım.Kadro lazım.

    Mantık doğru bakış açısı doğru ama bu proje tutmaz.Bende açsam tutmaz.Forumdan başkasıda açsa tutmaz.
  • 15-02-2022, 09:51:59
    #15
    noy
    Üyeliği durduruldu
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana bu sektörde bunun gibi açılan 20 forum listeleyebilirim.Çoğu binlerce lira reklam ile devam etmeye çalıştı yapamadı.

    Tutmayan bir şey tutmuyor.Bu tür forumların tutması için çok büyük bir ekip lazım.Kadro lazım.

    Mantık doğru bakış açısı doğru ama bu proje tutmaz.Bende açsam tutmaz.Forumdan başkasıda açsa tutmaz.
    Proje adamı mı, hocam siz kendinize inanmazsınız yapamazsınız zaten o ayrı konu. Siz kesin olmaz hiç girmeyelim kafasındasınız sanırım. 10 kişi 20 kişi yapamadı diye kesin bir konuşma ile "Bu forum tutmaz" demeniz.. Görüşlerinizi söyleyebilirsiniz elbette ama çok net bir tavrınız var anlamadım. Teşekkürler.
  • 15-02-2022, 10:39:05
    #16
    noy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Proje adamı mı, hocam siz kendinize inanmazsınız yapamazsınız zaten o ayrı konu. Siz kesin olmaz hiç girmeyelim kafasındasınız sanırım. 10 kişi 20 kişi yapamadı diye kesin bir konuşma ile "Bu forum tutmaz" demeniz.. Görüşlerinizi söyleyebilirsiniz elbette ama çok net bir tavrınız var anlamadım. Teşekkürler.
    Tamam dost.Bu benım düşüncem.İnşallah tuttar yaptığın proje ben utanırım bu yazdıklarımdan.Gelip sendende özür dilerim ön yargılı davrandığım için.
  • 15-02-2022, 18:49:34
    #17
    Öncelikle tema yapımcılarının arasında anlaşamamazlıklarından ötürü piyasada w*rez forumların tümünde olan bir tema. Ayrıca şuanda tema satışı ve desteği olmadığına dair bir çok forumda konu görebilirsiniz ki yapımcısı kendi destek sitesinin yayın hayatına bile son verdi. Tüm bunlardan dolayı da tema her 20 mybb forumunun 16'ında bulunmakta. Themeforestte satılan vikinger adlı temadan klonlandığı için bir çok yeri neredeyse aynı. Açıkcası ben bu temayı gördüğüm mybb forumlarından direk çıkıyorum artık.

    Temaya gelecek olursak tema mybb için kullanılabilecek güzel bir tema ama yukarıda da söylediğim gibi artık herkeste var ve bir espirisi de kalmadı.
  • 15-02-2022, 20:58:57
    #18
    sade ve hoş olsun güzel.kenar çubuğu mor orası biraz daha kalınlaştırılabilirse iyi. exa yanında web master yazan yer net okunmuyor. pc den giriyorum.