Sana bu sektörde bunun gibi açılan 20 forum listeleyebilirim.Çoğu binlerce lira reklam ile devam etmeye çalıştı yapamadı.
Tutmayan bir şey tutmuyor.Bu tür forumların tutması için çok büyük bir ekip lazım.Kadro lazım.
Mantık doğru bakış açısı doğru ama bu proje tutmaz.Bende açsam tutmaz.Forumdan başkasıda açsa tutmaz.
Proje adamı mı, hocam siz kendinize inanmazsınız yapamazsınız zaten o ayrı konu. Siz kesin olmaz hiç girmeyelim kafasındasınız sanırım. 10 kişi 20 kişi yapamadı diye kesin bir konuşma ile "Bu forum tutmaz" demeniz.. Görüşlerinizi söyleyebilirsiniz elbette ama çok net bir tavrınız var anlamadım. Teşekkürler.