Proje adamı mı, hocam siz kendinize inanmazsınız yapamazsınız zaten o ayrı konu. Siz kesin olmaz hiç girmeyelim kafasındasınız sanırım. 10 kişi 20 kişi yapamadı diye kesin bir konuşma ile "Bu forum tutmaz" demeniz.. Görüşlerinizi söyleyebilirsiniz elbette ama çok net bir tavrınız var anlamadım. Teşekkürler.
Tamam dost.Bu benım düşüncem.İnşallah tuttar yaptığın proje ben utanırım bu yazdıklarımdan.Gelip sendende özür dilerim ön yargılı davrandığım için.