tab2yunus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Niye böyle düşünüyorsunuz? Sizin dediğiniz falanca adam 60 yaşında öldü, zaten ölecekti. 60 yaşına kadar boşa yaşadı demek gibi bir şey oluyor. Birkaç büyük webmaster forumu var diye yeni projeler üretilmeyecek mi?

@noy; hocam sen bildiğin yoldan devam et. Olumsuz yorumlara takılma. Projende başarılar diliyorum
Sana bu sektörde bunun gibi açılan 20 forum listeleyebilirim.Çoğu binlerce lira reklam ile devam etmeye çalıştı yapamadı.

Tutmayan bir şey tutmuyor.Bu tür forumların tutması için çok büyük bir ekip lazım.Kadro lazım.

Mantık doğru bakış açısı doğru ama bu proje tutmaz.Bende açsam tutmaz.Forumdan başkasıda açsa tutmaz.