Öncelikle tema yapımcılarının arasında anlaşamamazlıklarından ötürü piyasada w*rez forumların tümünde olan bir tema. Ayrıca şuanda tema satışı ve desteği olmadığına dair bir çok forumda konu görebilirsiniz ki yapımcısı kendi destek sitesinin yayın hayatına bile son verdi. Tüm bunlardan dolayı da tema her 20 mybb forumunun 16'ında bulunmakta. Themeforestte satılan vikinger adlı temadan klonlandığı için bir çok yeri neredeyse aynı. Açıkcası ben bu temayı gördüğüm mybb forumlarından direk çıkıyorum artık.

Temaya gelecek olursak tema mybb için kullanılabilecek güzel bir tema ama yukarıda da söylediğim gibi artık herkeste var ve bir espirisi de kalmadı.