Mozilla Firefox 3.0 çıktı
29
●4.252
- 05-08-2007, 06:05:56Alpha 7 sürümüde çıktı, bu arada zaten "Current users of Mozilla Firefox should not use Gran Paradiso Alpha 7." diyor yani; Normal kullanıcılar alpha sürümünü kullanmamalı diyor.
Ne diyelim aslında beklediğim bir çok şey var ama öncelikli isteklerimden birisi sık kullanılanlara eklemenin olması.. - 19-08-2007, 12:11:00Yeni Çıkan Birşeyi Min. 1-2 Ay Sonra Kullanmalı..
Yok Uyumluluk Yok Plug-in
Bi Sürü Sorun Cıkıo - 10-09-2007, 17:08:25Tamamen kendisine gelsin öyle indirir yükleriz. 2.0.0.6 ile devam ediyoruz.