• 15-12-2006, 03:35:39
    #19
    Üyeliği durduruldu
    şimdilik 2,0 da kalayim betayi denerim
  • 16-12-2006, 01:26:33
    #20
    3.0 mı
    daha 2.0 ı dün saat 19.00 gibi yükledimdi :S
    ne hızlı gelişiyo teknoloji yaw
  • 17-12-2006, 05:57:19
    #21
    Kurumsal PLUS
    bence kurmayın alpha fln. hız dışında pek bir gözle görülür değişklik farketmedim ben ve tam tersi eklentilerimle uyumlu değil daha kötü oldu. sildim firefx 2 kurdum yine
  • 05-08-2007, 06:05:56
    #22
    Alpha 7 sürümüde çıktı, bu arada zaten "Current users of Mozilla Firefox should not use Gran Paradiso Alpha 7." diyor yani; Normal kullanıcılar alpha sürümünü kullanmamalı diyor.

    Ne diyelim aslında beklediğim bir çok şey var ama öncelikli isteklerimden birisi sık kullanılanlara eklemenin olması..
  • 05-08-2007, 06:11:54
    #23
    operayı takıp edıyor desenıze
    en iyisi bızım gibi opera kullanmak
    hızlı erişimide fırefox 4 e koyarlar artık
  • 18-08-2007, 02:49:26
    #24
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Maalesef halihazırda kullanıdığım bir çok plug-in için sorun yaşadım... Genel anlamda belli belirsiz bir hız artışı var ama daha pişmemiş
  • 19-08-2007, 12:11:00
    #25
    Yeni Çıkan Birşeyi Min. 1-2 Ay Sonra Kullanmalı..
    Yok Uyumluluk Yok Plug-in
    Bi Sürü Sorun Cıkıo
  • 19-08-2007, 12:42:10
    #26
    Üyeliği durduruldu
    firefox kendini adam edene kadar,
    sisteme aşırı yüklenmeyi cpu ve ram yemeyi bıraktığı zaman firefox a yeniden dönücem

    bunlar olana kadar kendi tarayıcım yeter
  • 10-09-2007, 17:08:25
    #27
    Tamamen kendisine gelsin öyle indirir yükleriz. 2.0.0.6 ile devam ediyoruz.