Konu
Mozilla Firefox 3.0 çıktı
18-08-2007, 02:49:26
#24
eserdark
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Maalesef halihazırda kullanıdığım bir çok plug-in için sorun yaşadım... Genel anlamda belli belirsiz bir hız artışı var ama daha pişmemiş