Konu
Mozilla Firefox 3.0 çıktı
17-12-2006, 05:57:19
#21
Bartuc
Kurumsal PLUS
bence kurmayın alpha fln. hız dışında pek bir gözle görülür değişklik farketmedim ben ve tam tersi eklentilerimle uyumlu değil daha kötü oldu. sildim firefx 2 kurdum yine