Alpha 7 sürümüde çıktı, bu arada zaten "Current users of Mozilla Firefox should not use Gran Paradiso Alpha 7." diyor yani; Normal kullanıcılar alpha sürümünü kullanmamalı diyor.

Ne diyelim aslında beklediğim bir çok şey var ama öncelikli isteklerimden birisi sık kullanılanlara eklemenin olması..