• 19-10-2008, 21:59:19
    #1
    Arkadaşlar ;

    Nukedestek.Com Php-Nuke Web siteleri için bir yarişma düzenlemek üzere .. Dolayısı ile Sizlerinde fikirlerini alıyor. Fikirlerinizi belirtmek için aşağıdaki linki kullanabilirsiniz ..



    >> Forums >> Duyurular >> Yarışma Yapalım mı ?


    Yarışma Kesin bir fikre varıldıktan sonra açılacaktır ..
  • 19-10-2008, 22:01:15
    #2
    PHPNUKE hala var mı yahu... helal olsun valla DCP Portal PHPNUKE kadar olamadı...
  • 19-10-2008, 22:58:18
    #3
    Bence olması da güzel Aslında ben Joomla'yı da biraz karıştırdım ama pek birşey anlayamadım bana göre Nuke'nin tema düzenlemesi felan çok daha kolay .. (: Blockları,Modülleri hepsinin düzenlenmesi diğer sistemlere göre daha kolay bence =)
  • 22-10-2008, 00:16:30
    #4
    Üyeliği durduruldu
    jethaber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PHPNUKE hala var mı yahu... helal olsun valla DCP Portal PHPNUKE kadar olamadı...

    var evet
    Türkler tarafından da baya iyi şeyler de yapılmaya başlandı nuke adına
  • 22-10-2008, 13:42:08
    #5
    Phpnukenin ömrü ocak ayında phpbb desteğinin kesilmesiyle biter..acaba merak ediyorum..daha güvenlik kurmakta zorlanan özürlü phpnuke.org yetkilileri acaba phpbb3e nasıl geçecekler komik yaaa