Arkadaşlar ;
Nukedestek.Com Php-Nuke Web siteleri için bir yarişma düzenlemek üzere .. Dolayısı ile Sizlerinde fikirlerini alıyor. Fikirlerinizi belirtmek için aşağıdaki linki kullanabilirsiniz ..
>> Forums >> Duyurular >> Yarışma Yapalım mı ?
Yarışma Kesin bir fikre varıldıktan sonra açılacaktır ..
NukeDestek - PhpNuke Yarışması
4
●944
- 22-10-2008, 00:16:30Üyeliği durduruldujethaber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
var evet
Türkler tarafından da baya iyi şeyler de yapılmaya başlandı nuke adına
Aslında ben Joomla'yı da biraz karıştırdım ama pek birşey anlayamadım bana göre Nuke'nin tema düzenlemesi felan çok daha kolay .. (: Blockları,Modülleri hepsinin düzenlenmesi diğer sistemlere göre daha kolay bence =) 