jethaber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PHPNUKE hala var mı yahu... helal olsun valla DCP Portal PHPNUKE kadar olamadı...

var evet
Türkler tarafından da baya iyi şeyler de yapılmaya başlandı nuke adına