Phpnukenin ömrü ocak ayında phpbb desteğinin kesilmesiyle biter..acaba merak ediyorum..daha güvenlik kurmakta zorlanan özürlü phpnuke.org yetkilileri acaba phpbb3e nasıl geçecekler komik yaaa