Konu
NukeDestek - PhpNuke Yarışması
19-10-2008, 22:58:18
#3
Ohay
Bence olması da güzel
Aslında ben Joomla'yı da biraz karıştırdım ama pek birşey anlayamadım bana göre Nuke'nin tema düzenlemesi felan çok daha kolay .. (: Blockları,Modülleri hepsinin düzenlenmesi diğer sistemlere göre daha kolay bence =)