Bence olması da güzel Aslında ben Joomla'yı da biraz karıştırdım ama pek birşey anlayamadım bana göre Nuke'nin tema düzenlemesi felan çok daha kolay .. (: Blockları,Modülleri hepsinin düzenlenmesi diğer sistemlere göre daha kolay bence =)