Arkadaşlar 1 haftadır firefox dan nefret ettim. aşırı yavaş. Alternatif olsun diye yüklediğim chromu u kullanıyorum. Firefox da facebook 'u açmak nerdeyse imkansız. Chrome da normal açılıyor. r10 ve diğer siteler çok yavaş açılıyor. sebebini çözemedim. çerezleri sildim çare olmadı. Aşık derecesinde sevdiğim internet cafeye gittiğimde bile gönüllü gibi kurduğum program beni çıldırtmak üzere.
Aynı sorunu yaşayan varmı acaba ?
Firefox dan nefret ettim!
10
●1.102
- 28-09-2008, 18:43:07bende öyle, ama canımdan bezdirdi. sildim kurdum. şimdi 2'yi kurayım birde bakalım o zaman ne olacak.Ephitet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok yavaş açılıyor. en iyisi ff 2 sürümü
