• 28-09-2008, 18:17:08
    #1
    Arkadaşlar 1 haftadır firefox dan nefret ettim. aşırı yavaş. Alternatif olsun diye yüklediğim chromu u kullanıyorum. Firefox da facebook 'u açmak nerdeyse imkansız. Chrome da normal açılıyor. r10 ve diğer siteler çok yavaş açılıyor. sebebini çözemedim. çerezleri sildim çare olmadı. Aşık derecesinde sevdiğim internet cafeye gittiğimde bile gönüllü gibi kurduğum program beni çıldırtmak üzere.
    Aynı sorunu yaşayan varmı acaba ?
  • 28-09-2008, 18:22:02
    #2
    FF 2.0.0.17 sürümünü kullanın. FF 3 yükledim, hayattan soğudum çok yavaş açılıyor. en iyisi ff 2 sürümü
  • 28-09-2008, 18:24:49
    #3
    3 browser ıda kullanıyorum ama opera yı tavsiye ederim
  • 28-09-2008, 18:43:07
    #4
    Ephitet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    FF u yeniden kurmayı denedin mi Ergin? Ben diğer tarayıcıların aksine ff olmadan nete girmek bile istemiyorum
    bende öyle, ama canımdan bezdirdi. sildim kurdum. şimdi 2'yi kurayım birde bakalım o zaman ne olacak.
  • 28-09-2008, 18:54:56
    #5
    Bekle yakında ff 3.0.1.600000000000000000000000000000000 sürümü çıkar..
  • 28-09-2008, 19:09:33
    #6
    Eski sürümlere dönmeye gerek yok. Şu anki kararlı sürüm 3.0.2, Firefox'unuzu update etmeyi deneyin. Bende de flash'larda sorun vardı, düzelttim.
  • 28-09-2008, 19:58:22
    #7
    güncel zaten dostum. silip kurdum da. ne çare....
  • 28-09-2008, 20:03:24
    #8
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Bende onun kurabiyelerini silemiyordum, ama disc cleaner ve ccleaner kurdum canavar gibi kerata

    Forever FirefoX..
  • 28-09-2008, 20:04:34
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bazı işletim sistemlerinde öyle sorunlar oluyor ff bende yaşadım.bazen çok geç açılıyoken bazı bilgisayarlarda hızlı açılıyor.ayarı nedir anlamadım kafasına göre takılıyor ama kullanıyoruz işte addblock vs yüzünden : )