Ephitet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
FF u yeniden kurmayı denedin mi Ergin? Ben diğer tarayıcıların aksine ff olmadan nete girmek bile istemiyorum
bende öyle, ama canımdan bezdirdi. sildim kurdum. şimdi 2'yi kurayım birde bakalım o zaman ne olacak.