Konu
Firefox dan nefret ettim!
28-09-2008, 18:43:07
#4
rgnkR
Ephitet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
FF u yeniden kurmayı denedin mi Ergin? Ben diğer tarayıcıların aksine ff olmadan nete girmek bile istemiyorum
bende öyle, ama canımdan bezdirdi. sildim kurdum. şimdi 2'yi kurayım birde bakalım o zaman ne olacak.