Konu
Firefox dan nefret ettim!
28-09-2008, 19:09:33
#6
froNau
Eski sürümlere dönmeye gerek yok. Şu anki kararlı sürüm 3.0.2, Firefox'unuzu update etmeyi deneyin. Bende de flash'larda sorun vardı, düzelttim.