Konu
Firefox dan nefret ettim!
28-09-2008, 18:22:02
#2
sosyopat
FF 2.0.0.17 sürümünü kullanın. FF 3 yükledim, hayattan soğudum
çok yavaş açılıyor. en iyisi ff 2 sürümü