şunu unutuyorsunuz ki bence türkiye sektöründe para kazandıran php değil asp ve asp .net tir.
asp ile .neti yanyana koyabiliyorsan bu senin hatandır
asp bi cacık değilki php ile kıyaslanabilsin, yok o bileşeni ekle yok şunu çıkar daha mail atmaktan aciz bir aspden bahsediyoruz değilmi (modülsüz) =)
.net için, evet php yi de katlar ver ilerdede bir numaralı dil olacaktır diyebiliriz
ama bunu asla ve asla asp için diyemeyiz.
Asp ile başlayıp hayatnın hatasını yaptığını söyleyen bugun onlarca php konusunda uzman arkadaşım varken

çok boş boş konuşulduğu ortadadır.