valla hergün asp ve asp.net forumlarına bakıyorum bir soru soran olmuş mu.Kimse yok,soru olsa arayıp bulacam cozumunu
Bide asp/.net yazanlar kolay paylaşım yapmazlar yani emek verdiğin bi dll i forumda bedava dağıtmak olmuyor