asp ile yapamadığım bişey yokken (kişisel istekler) neden php ile uğraşıyım ki ?
eğer yeni bir dil öğreneceksem bu .net olur.
zaten bu kadar bilgiden sonra sizi ancak dotnet paklar, phpye filan bulaşmanız bir nevi hata olur.
dotNET (include aspx)
Php
Klasik asp
diyebiliriz. ilerisiniz zaman gösterir tabiki phpde burda duracak gibi durmuyor pek.