Konu
nedir bu cimrilik???
23-09-2008, 19:59:49
#12
FOXXLY
asp ile yapamadığım bişey yokken (kişisel istekler) neden php ile uğraşıyım ki ?
eğer yeni bir dil öğreneceksem bu .net olur.