Arkadaşlar neyin kavgasını yapıyorsunuz ki? Bence php asp herkes kendi bildiği işi yapsın. Ama her dilin kendine göre kolaylık ve güzellikleri var.
Ben asp, asp.net ve php üçünü d ekullanan biri olarak şu daha iyidir diyemem. çoğunlukla asp kullanırım ama en iyi projemi php de almışımdır. Hatta yılın sitesi falan seçilmişti alanında.
Velhasıl kelam ister asp ister php. Aldığım işin niteliğine göre dili dğeiştiririm. Bir emlak sisteminde php kullanmayı tercih ederim. Ancak kendi web sitem asp dir ve öyle olmak zorundadır.
Kısacası konu sapmış. Ben öze döneyim ve arkadaşa katılıyorum.
Asp paylaşımı yapar hatta asp dersleri hazırlarım bayram sonu.
Saygılarımla