Anket Javascript Programlamada semicolon(noktalı virgül) ; kullanıyor musunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 14
Javascript Programlamada semicolon(noktalı virgül) ; kullanıyor musunuz?
Evet
%92,86 (13 Oy)
Hayor
%7,14 (1 Oy)
  • 31-05-2019, 10:28:35
    #1
    Javascript Programlamada semicolon(noktalı virgül) ; kullanıyor musunuz?

    Genel kullanıma sebebi:
    Eski minify(sıkıştırma) araçlarında, semicolon'suz derlemede hata oluşması,
    Kodun bittiğini belirtme

    Siz ne düşünüyorsunuz?(Oluşturacağım bir içerik için merak ediyorum.)
  • 31-05-2019, 10:29:37
    #2
    Php den kalma el alışkanlığı kullanıyorum iyidir iyi
  • 31-05-2019, 10:38:34
    #3
    Platin üye
    kullanıyorum.
  • 31-05-2019, 10:48:25
    #4
    Speak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Php den kalma el alışkanlığı kullanıyorum iyidir iyi
    PHP' ile birlikte kullandığımda bana da zorunlu gibi geliyordu. Python'a geçtikten sonra, "Python'dan kalan el alışkınlığı oldu" Kullanmıyorum.
  • 14-06-2019, 14:03:21
    #5
    Bazen Javascript kodunu minify etmek istediğimde veya Babel ile yazıp derlemek istediğimde kullanıyorum, kullanmadığımız takdirde problemler çıkartabiliyor. Yoksa kullanmamak çok çok daha rahat bana göre
  • 15-06-2019, 09:22:05
    #6
    PremiumBrain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazen Javascript kodunu minify etmek istediğimde veya Babel ile yazıp derlemek istediğimde kullanıyorum, kullanmadığımız takdirde problemler çıkartabiliyor. Yoksa kullanmamak çok çok daha rahat bana göre
    Dediğin gibi Babel'in arızalarını görünce sinir olmamak için alışkanlık haline getirmek gerekiyor Python'dan gelen virgülsüz kullanım alışkanlığını da bir kenara bırakmak gerekiyor javascript yazarken.
  • 15-06-2019, 09:32:52
    #7
    dev
    Kurumsal Üye
    ESLint kullanirken eklenmesi zorunlu diye hatirliyorum. JS / TS yazan arkadaslarin ESLint kullanip kurallari takip etmesi iyi olabilir
  • 15-06-2019, 11:49:02
    #8
    Meftun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ESLint kullanirken eklenmesi zorunlu diye hatirliyorum. JS / TS yazan arkadaslarin ESLint kullanip kurallari takip etmesi iyi olabilir
    Genellikle öyle fakat hangi standartı içerisinden seçildiğine göre değişkenlik gösterebiliyor.