Javascript Programlamada semicolon(noktalı virgül) ; kullanıyor musunuz?
Genel kullanıma sebebi:
Eski minify(sıkıştırma) araçlarında, semicolon'suz derlemede hata oluşması,
Kodun bittiğini belirtme
Siz ne düşünüyorsunuz?(Oluşturacağım bir içerik için merak ediyorum.)